إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الزوجه الممحونه


انا شاب ابلغ من العمر 32 عاما اعمل اخصائى مساج رحلتى مع المساج من حوالى 8 سنوات شاهت فيها الكثير جداا تما لكت نفسى كثير وتركت نفسى اكثر بكثير للحب والمتعه لانى بطبيعتى اعشق الجنس جداااا واحب السيده الزكيه اللى تعرف ازاى تخلينى انكها لم اطل عليكم ولكن هذه قصه من قصصى مع المساج.............
فى يوم رن هاتفى واذا بسيده تقول .... الو.. الكابتن اشرف قولت نعم يافندم قالت انا مدام............ وسمعت انك بتعمل مساج كويس ..قولتلها تحت امرك يافندم... قالت طيب ممكن تجيلى ..... وتفئنا على ميعاد ونسيت اقولكم ان صوتها كان يجننن وهى على فكره مش مصريه وكانت مئجره شقه فى مدينه نصر
وفى الميعاد المحدد ذهبت الى العنوان وكانت تسكن فى الدورالسابع وانتظرت الاسنثير كسيرا ولم ياتى طلعت على السلم
الى ان وصلت الى الشقه وطرقت الباب ففتحت لى سيده لم اتوقع انها بهذا الجمال رغم صوتها فى التليفون وقلت لها انا اشرف فقالت لى تفضل ياكابتن وكان يزهر على وجهى مجهود السلم الطويل وقالت لى مالك قولت لها السلم ده عالى وابلغتها بعطل السنثير فقالت اسفه تعبطك وجلست فى الرسبشن ةاحضرت لى كوب عصير وقالت اتفضل وكانت انظر الى عينيها الجميلتان وجسدها الذى تملئه الانوثه وقولت لها انى ساكنه هنا لوحدك قالت بس لغايه ما يجى جوزى عنده عمل فى بلدنا وانا باجى قبليه كل سنه وهو بيجى بعدى باسبوعيين وشربت العصير وانا نظر الى كل جزء من جسمها
حتى انها لاحظت هذا وقالت لى لما تنظر لى هكذا قولت لها انا اخصائى مساج ودى حاجه مش بأيدى انا بس بشوف ممكن ايه يكون عاوز شغل زياده ياعنى فى اماكن ممكن المساج يخصصها وممكن اماكن نكبرها بجلسات
فقالت طيب شوفت فيا ايه قولتلها انا بدور على اى خلطه مش لائى بصراحه انتى مفكيش غلطه وبتسمت وقال شكرااا
شكلك مجامل قوى........... قولتلها انتى تحبى نعمل الجلسه فين قالتى فى المكان اللى يريحك انت شوف الغرف والغرفه اللى تعجبك نعمل الجلسه فيها وعلى فكره انا جسمى كله واجعنى وحاسه انى تعبانه خالص وشفت كل الغرف وكان انسب مكان غرفه النوم لانها كان فيها شاذلونج ولم يخطر فى بالى انى امارس معاها الجنس رغم انها عجبانى جداااا
وقالت ثوانى واكون جاهزه تحب البس ايه قولتلها اى شىء تكونى على راحتك فيه قالت ياعنى مفيش لبس معين قولتلها
اامفروض انك هتعملى مساج فى جسمك كله ممكن تلبسى الاندر بس ولا تنكسفى قالت لالا ازاى اندر بس ممكن البس مايوه اوك قولتها اوك .........
وزهبت الى غرفه اخرى لتغير ملابسها وانا ارتديت لبسى وهو شورت وتشيرت
وجائت ونظرت اليها واذا بسيده لم ارى فى جمالها شعرها طويل وعينان لا يجرء احد على متابعتها وشفاه يزوب الثلج من حرارتهم وصدرها كان قوامه كأنثى لم تتزوج ولم يلمسهم احد وعندما وقفت امامى قولت لها انتى فعلا جميله وبجد مفكيش غلطه فدحكت وقالت ايه مش هنبدء قولتلها بتئكيد حالا ونامت على الشاذلونج على ظهرها وانا حضرت زيوتى والكريمات من حقيبتى وعندما نظرت اليها وهى نائمه وجدت كس منتفخ لاعلى وصدر اعلى واعلى ولاكن لم اظهر هذا
وانا واخد على كده لانى بشوف كتير بس بصراحه مش بالجمال ده...... وبدئت الجلسه من قدميها وان اتحسس اجمل قدم فى عالم النساء وبدئت بتدليكها واحده ثم الاخرى الى ان وصلت الى ركبتها فرفعتها لاعلى دلكتها وكنت انظر الى
عينيها من حين لاخر واراها غامضه وجميله جدااا وانتهيت من الجزء السفلى الامامى وقولت لها ممكن تنامى على وشك
ونقلبت على وجهها ورايت ايضا مؤخره مثتديره تعلن عن وجوده فى جسم رائع الجمال
وبدئت فى تدليك قدمها من الخلف وعندما واصلت خلف الركبه دلكتها تدليكا ناعما وكنت ارغب فى ان ارى وجهها وانا افعل ذلك ولكن لم استطيع ولكنى سمعت صوتها وهى تقول اه اه اه اه اه انا حاسه انى فعلا برتاح شكلك شاطر بجد
الكان ده فعلا بيريحنى قوى واستريت بضع دقائق فى هذا الكان الى ان لانت العضله فى يدى واسترخت
ثم عاوتها على ظهرها من جديد لابدء فى الارداف والفخد والجزء العلوى من الجسم الذى كان يخطى المايوه نصفه
وبدئت العمل فى الفخد والارداف من الامام وكنت ادلك فخدها واتمتع بهذا لقوام الجامد جداا وكنت اتفنن فى اثارتها
بحركه يدى كمدرب مساج وفعلا نظرت اليها فوجدت النشوى فى عينيها ولكنى لا احب ان ابدء ...........
واستمريت فى التدليك قدم ثم الاخرىوبئت تباعد قدميها وكل ماتباعدهما اضعهم انا بجوار بعضهم واتظاهر بعدم الاثاره
واتمالك نفسى وانتهيت من منطقه القدم بالكامل وبدئت اعمل فى منطقه البطن وكان يغطيها المايوه فقالت لى المايوه
المايوه مديئك قولتها شويه بس مش مهم قال لالا ممكن اخلعه وغلعت المايوه من اعلى حتى ظهر نهدها الذى فعلا اثارنى بجد واحسست بقضيبى انه بدء يغضب وانا اهدئه واقول له لالا ده شغل اسكت ......
وانتهيت من منطقه البطن التى لاحظت فيها انها كانت هتولوع فى نفسها كلما يدى نزلت لاسفل البطن قرب كسها الذى
تمنيت ان المسه ..وبدئت فى منطقه الصدر الذى شاغل كل تفكيرى فى هذه المرحله وقولت لازم اخليه تطلب هيا
ودلكته بطريقتى الخاصه وكنت المس فقط حلماتها لمسه سريعه وكنت ارى شفاهها يتلاعبان
الى انى نظرت لقدميها فوجدتها ترتعشان فعلمت انها خلاص قربت تطلب واثرتها اكثر واكثر وقضيبى بدء ينتفخ
انتفاخاا شديداا واذا بيديها ملتصقه بجوارى فتفخ زبى اكثر ويدها تقرب اكثر الى ان لامست زبى لمسه خفيفه
فلسقط زبى بها واذا بها تمسكه بيدها وتقول اه اه اه اه وكانت تعصره وانا مستسلم لها ولكن لم استسلم كثيرا
فقبلت صدرها من اسفله كله والى اعلى الى ان وصلت للحلمه وداعبتا بلسانى وتركت هى زبى وحضنتنى جامد وقالتى انت تجنن من ساعه ما ايدك لمست جسمى وانا عايزاك وانت بتدلل عليا انا هوريك ازاى تسبنى اولع كده
وتناولت شفاى ولسانى وانا ايضا تناولت شفاها الجميلتان وطعمهم كان جميل جدااا هيجنى اكتروقبلتها من بطنها
ولسانى كان فى داخل سرتها يداعبها وهيا تتئوه وتقبض بيدها على رأسى وانا اتمتع بجسدها الى ان واصلت الى كسها
اللى كان يغطيه المايوه فنزعته بقوه من عليها وتناولت كسها وشفاه كسها البارزتان بين شفايفى ولسانى يداعب كسها من الخارج والداخل وهيا تقول حرام عليك اه اه اه اه اه وارتعشت واذا بكسها يسكب عسله فدلكته بيدى على شكل دائرى ومن اسفل الى اعلى فجزبتنى اليها تقبلنى من كل مكان بوجهى ونزعت عنى الشورت ثم البوكسر بقوه واخرجت زبى
الذى كان ينتظر لحظه خروجه وعنما نظرت اليه قالت اووووووو وتناولته فى فمها وبين شفاها وعلى لسانها الى ان
احمرت رأسه وانتصب انتصاب غير عادى معلناا عن وجوده بشكل قوى
ونامت هيا على ظهرها ونمت انا فوق ظهرها افركه فيها من ورا وهيا تتمتع وتعبر عن ذالك بكلمات جذابه ومثيره لزبى
وكنت ااكل انا ضهرها وكتفها بلسانى وشفايفى ورقبتها من ورا اسفل رأسها
واستدارت لى على السرير ومسكت بزبى وقالت ارجوك دخله انا خلاص هولع هجنن
ودكته اولا فى كسها ثم ادخلته دخله سريعه وقويه فصرخت صرخه عاليه وجزتنى اليها بكل قوه وانا انيك فيها بكل حرفه
وغيرنا لكل الاوضاع الى ان حماتها وواقفت بها وزبرى فى كسها يدخل ويخرج وهى تتئوه وقالت انزلنى على السرير
فانزلتها وبدئت تتمسك بى جامد وانا بنيك فيها واذا بها ترتعش رعشه وتقبلنى بطريقه لم احد يقبلنى بيها من قبل ولا بعدها واسترخت على السرير وتقول لى انت ايه منزلتهمش ونظرت الى زبرى وقالت انا هخليه ينزلهم بالعافيه
اللى عزبنى ده وبدئت تمصه بنهم شديد وجامد وانا حاولت اصاعدها فى ده لانى فعلا بغيب فى التيك قوى وبنزلو عندى بعد فتره كبيره وطلع منها اصوات وهيا بتمص زبرى اصوات تجنن ربع ساعه مص وعض فيه هرتعه الى ان قرب ان يقذف فقالت لى اقذفهم شويه فى كسى وشويه على جسمى ونزلت شويه فى كسه وصرخت جاد واخرجته وانزلت البائى على جسمها الجامد قوى ودعكته فى جسمها كله وتبادلنا القبلات الحاره لمده نصف ساعه تقريبااا واحنا نايمين على السرير وزبى هاج عليها تانى ونكتها تانى ودخلنا الحمام سوا ناخد دش زبى وقف عليها تنانى تحت الميه ولكن كان عندى ميعاد فتمالكت نفسى وارتديت ملابسى ودفعت هيا تمن الجلسه مرتين قالت ده حق جلسه المساج وده جلستى انا..
وثرنا هكذا يوميا اتى اليها ليلا ولاكن لا اتقدى منها الاى فلوس فكانت زيارتى لها ليست شغل ولكن زياره عاشق الى عاشيقته الجميله الى ان اتى زوجها من بلدها وسافرت وانا انتظرها كل عام

هناك تعليقان (2):

  1. اشكرك على هذا الموضوع اعجبنى جدا ولا تتردد بمشاهدة هذة المواقع المميزة



    سكس بنات



    بنات للزواج

    افلام سكس مترجمة

    نيك بنات



    سكس محارم



    قصص سكس

    ردحذف

  2. arab sex stories

    مواقع قصص سكس فقط

    arab sex movies
    http://qssneek.net

    http://x6x.co

    http://uk.x6x.co

    http://msry.x6x.co

    http://s3ody.x6x.co

    http://ae.qssneek.net
    http://de.qssneek.net

    http://vb.qssneek.net

    http://eg.qssneek.net
    http://fr.qssneek.net
    http://it.qssneek.net

    http://jo.qssneek.net

    http://ksa.qssneek.net
    http://s3ody.qssneek.net

    http://usa.qssneek.net
    http://qssx.co



    مواقع قصص سكس فقط

    www.qss-sex.com

    منتديات نسوانجى

    منتديات سعودى

    منتديات خليجى

    منتديات امريكانى

    منتديات فرنساوى

    منتديات الانجليز

    منتديات مصرى

    منتديات سعودى

    منتديات قصص سكس نيك

    منتديات قصص سكس نيك 1

    منتديات قصص سكس نيك

    منتديات قصص سكس نيك 2

    منتديات قصص سكس نيك 3

    منتديات قصص سكس نيك 4

    منتديات قصص سكس نيك 5

    منتديات قصص سكس نيك 6

    منتديات قصص سكس نيك 7

    منتديات قصص سكس نيك 8

    منتديات قصص سكس نيك 9

    اكبر موقع قصص سكس


    قصص سكس محارم,قصص سكس سحاق,قصص سكس عربي,قصص سكس اللواط,قصص سكس السحاق,قصص سكس لواط,قصص سكس محارم,قصص سكس المحارم,قصص سكس,قصص سكس عرب,صور سكس,افلام سكس
    سكس

    ردحذف